CARWEB Kundeservice

– en ekstra sikring for å gi deg god flyt, og fokus på de rette oppgavene!

CARWEB Kundeservice er en tjeneste som er inkludert i ditt CARWEB-abonnement. Våre medarbeidere er parat til å hjelpe deg med tekniske og brukerrelaterte utfordringer alle virkedager mellom 08:00 og 16:00.

Vi benytter et unikt konsept for kundeservice via internett, eDialog24. Du finner kontaktpunktene våre på hjemmesida vår og i CARWEB. Her kan du til enhver tid se om vi er tilgjengelige for chat. Ved klikk på et kontaktpunkt åpnes et vindu der du kan skrive med en av våre medarbeidere. Da kan vi enkelt svare på spørsmål, og hvis det er behov kan vi starte fjernstyring av datamaskinen din. Skulle vi ikke være tilgjengelig akkurat da kan du legge igjen en nettbeskjed. Den blir behandlet så snart som mulig, og senest i løpet av en virkedag.

CARWEB Kundeservicemedarbeidere: Arnt, Lene, Renate og Steinar

Chat:
Alternativ kontaktinformasjon:
Telefon: 73 89 48 00
E-post: support@sentinel.no

SMS: Send kodeord “SENTINEL” til 2242. Din SMS vil komme direkte inn til våre medarbeidere, og vil bli besvart innen en virkedag.

Alle rettigheter forbehold CARWEB – Møter bilbransjen. ©2017. Web+design=Genc Media.